lördag 7 mars 2009

Det blir aldrig som man tänkt sig....

Tanken igår var att: Äta, umgås, dricka alkoholfria drinkar och sen dra hem vid 8-9.

Vad som hände var att när vi kom till Mañana var att suget efter cider satte in när alla andra började beställa in dricka så jag tog en cider, en cider till och sen var jag på g...
(Vi åt världens godaste Italienska buffé! Där kommer det att bli fler besök - lita på det!)
När vi hade blivit ivägkörda från restaurangen gick vi vidare till Bishop - mer cider och massa roligt snack! Klockan tickade iväg - passerade 8, 9, 10... hahah ja, och roligare blev det!
J kom tillslut efter mycket tjat och hämtade mig vid halv 1 på centralen. Men det blev en mycket lyckad kväll som inte alls slutade för de andra som gick vidare till nästa ställe när jag gick hem! Somnade som en stock när jag kom hem - och idag är det bäst att vakna tidigt för snart väntas det besök, städning, bakning och handling.

Btw, denna veckan går till Mathilda - utan snack! Igår måste jag ha gått upp en 2-3 kilo... blä.
Måste springa och väga mig....och mycket riktigt, jag ska ut på promenad nu. Äta ett ägg till frukost och allmänt pina mig idag. Det var sista utekvällen på länge! Kul sålänge det vara.

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar