torsdag 11 februari 2010

Vargavinter!!

-20 grader och jag som inte ens hade tagit på mig en stickad tröja över tunikan, dumt! Att tåget var 15 minuter sent hjälpte ju inte mina stackars tår inte.... :) Det roliga var att vi såg tåget komma till S-sund men pga. en frusen växel blev det stillastående och där stod vi som fån och väntade hundra meter bort. Jag som skulle iväg på hälsokontroll klockan åtta var lite lätt stressad när vi kom in till Göteborg en halvtimma efter beräknat... men allt löste sig till slut och jag var bara fem minuter sen... ;) Och hälsokontrollen gick finfint! "Vilket fint midjemått du har" fick jag som kommentar när hon hade mätt det och finare ska det bli! - Jossan vi får ändra siffrorna en aning.. :) Hörseln som jag var lite orolig för var perfekt. Har lite dåliga anlag vad gäller hörseln så jag är flitig användare utav proppar... :) Även blodtryck och blodvärdet var bra. Om någon vecka eller så får jag svaret på blodprovet jag lämnade - ska bli kul att se!

Nu ska jag ta en tur och hämta sjökort - är man flexibel så är man.. :)

2 kommentarer: