tisdag 26 januari 2010

Många nyårslöften?

Igår var jag supermotiverad för att gå till gymmet. Hade bokat in mig på core och tänkte även köra lite kondition. Visserligen fastnade jag hemma med alla räkningar när jag kom hem så jag kom iväg senare än tänkt. Men när jag väl kommer till gymmet var där KNÖKAT med folk. Alltså helt galet mycket bilar och inne på gymmet fanns det inte ens skåp lediga. Helt sjukt. Hur många har egentligen träning som nyårslöfte? Motivationen föll som en sten och jag kämpade mig igenom coren - shit, vart tog mina magmuskler som jag hade kämpat mig till vägen egentligen? Galet. Skönt var det i alla fall! Och hädanefter ska jag försöka att åka till gymmet en aning senare för fram till sju är det för mycket folk för att det ska vara roligt...

Nej - nya tag imorgon! Ikväll ska jag hem och laga middag :) Slutar lite tidigare än vanligt så det ska bli skönt att få handlat och pillat hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar