söndag 24 januari 2010

Ett litet inköp. Ett stort lyft för klädkammaren.

Våran klädkammare blev aldrig något vidare bra från start när vi flyttade in. Vi har hyllor som vi försöker hålla fina med kläderna vikta och prydligt lagda. Men det blir alltid kaos. Det är fint i fem minuter. Så i bilen på väg till Kungälv fick jag en snilleblixt och det första jag gjorde när jag kom hem var att mäta klädkammaren. Och visst funkar min idé hur bra som helst! Och med inredning från IKEA så kostar det nästan ingenting heller. Här nere får ni se hur jag har tänkt det. Vi har alltså en lång hylla överst sen halva väggen med nya trådbackar (se nedan) och halva med klädstång där vi hänger kläderna. Det blir superbra! Nu vill jag till IKEA så snart som möjligt för att fixa i ordning! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar