lördag 12 december 2009

Vi drog till Torp.


Jeans - Cubus
Topp - Cubus
Jacka - MQ
Stövlar - Scorett
Sjal - Cubus
Väska - Abu Dhabi


Hela resapoteket är inhandlat - allt ifrån solkrämer till magtabletter! Måste vara garderad! :)
Sen fick jag en finfin sjal också - från MQ av Joakim - världens bästa!
Skulle snabbt in och köpa linser också - kan ju säga att det inte var något enkelt som jag gjorde på några minuter. Nej - då var det dags för den årliga kontrollen utav mina ögon. Om jag inte gjorde den så hade dom inte fått sälja linserna till mig. Så en timma väntade vi och sen var det min tur flr undersökning. 500 kr fattigare + linser för 200 kronor åkte vi sen hem. Jag hade förresten försämrat min syn - kändes väl sådär men det är väl bara att gilla läget?! Nu har jag i alla fall linser som är en välvärd investering till Thailand. Äntligen kan jag använda solglasögon - en självklarhet för er och en lyx för mig som alltid annars haft vanliga glajer på mig.
Om tjugo minuter ska vi ta oss ut mot Tjörn för julfirande hos svärföräldrarna - mysigt! Fast jag kan ju ärligt säga att julmaten inte lockar mig något vidare... Aja det blir nog gott!
12 dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar