onsdag 23 december 2009

God morgon SNÖ!

Snön jag skrev om häromdagen är ju INGENTING emot det som kom ifrån himmelen igår kväll. Under de frya timmarna vi var hos mormor och morfar så kom det nog 1-2 dm. Mysigt! Inte lika mysigt att köra till stan idag, men det får ta den tid det tar för till jobbet ska jag! Har ju inte gjort min avlämning ännu...
Det blev i alla fall savoydolmar, plockepinn och "kalaha" igår - hur ofta spelar man plockepinn? På tok för sällan! Vi konstaterade att det är tur att ingen av oss är kirurger.

Jag kan inte sova nu - på tok för mycket resfeber som kom över mig bara sådär igår. Jag som trodde jag hade sluppit undan, men det var ju ingen risk. Nu har jag legat och funderar HELA natten på vad jag ska packa ner, köpa (jag som trodde jag skulle bli klar igår...- men det var jag och hela göteborg som hade samlats på Frölunda Torg....) och fixa med. Ikväll blir det huset fullt och jag ska dricka champange med Sofia för att fira SEMESTER!
Tack mormor och morfar för en jättemysig kväll och god mat!
Nu kan jag passa på att hoppa in i duschen innan Joakim vaknar och det blir slagsmål och badrummet... ;)
1 dag kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar