söndag 20 december 2009

Fjärde advent!

Dagen har gått i slapphetens tecken. Vi har med andra gjort inte gjort någonting på hela dagen. Sängen har varit våran fristad och förutom när vi var iväg och handlade frukost imorse (ja vi kom iväg till slut) och när jag var iväg alldeles nyss för att handla sushi och dricka så har vi inte lämnat sängen. Det har varit skönt. Men också helt fruktansvärt förslappande. Illamående, trötta och allmänt sega har vi varit och inte orkat ta tag i någonting. Tillslut fick jag tummen ur och tog mig en dusch och tur att jag gjorde det så jag vaknade till annars hade inget hänt här hemma. Joakim kom också upp och har även han piggnat till så nu har vi tvättat, vikt och hängt och strax ska vi även dammsuga lägenheten så vi har det klart innan vi åker. Det är så skönt att komma hem till ett rent och städat hem när man ändå är helt slut efter resan!
Nu var det som sagt dammsugning som gäller - även städa toaletten ska jag få gjort!

Mys på nu - det är ju trots allt söndag och fjärde advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar