söndag 6 december 2009

Andra advent. Redan?

God morgon!
Vakna av konstiga drömmar för tio minuter sen... ?! Sånt gillar vi inte. Men trots det känner jag mig ganska utvilad - skönt! :) Fast älskling ligger och sover GOTT bredvid mig, han är inte den som störs i första taget. Inte ens av knappandet från datorn...?!
Tänkte kolla när Andreas Carlsson skulle komma till Bokia för signering idag - men hittade det ingenstans, någon som vet? Tydligen ska hans bok vara bra - och då är det ju inte fel att få en liten kråka i den heller. Men vem ska jag signa den för? J får det nog bli! ;)

Min jakt på tunikor gick inge vidare igår heller - kom hem med en fin tisha med paljettränder på från H&M - så jakten går vidare idag.
Ska även till gymmet - har bokat Core idag igen, känner verkligen i magen från gårdagens pass - men det ska bli skönt! Ska även ge mig f * n på att springa fem km idag igen. Gick inte som planerat igår.... Men så är det väl ibland.

Fast nu ska jag duka fram mysfrukost och tända andra ljuset i staken.

Myssöndag!

Kram på er!
18 dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar