lördag 7 november 2009

Vi myser här hemma!


Lyktan som har stått ute på balkongen hela tiden har (äntligen) fått flytta in i hallen. Den gör sig BRA där och jag hoppas den får stå kvar där - J är inte lika övertygad serni!
Jag har fått på mig goaste pyamasbyxorna och mina nya dunisar - lovely! Det är så skönt att bara var hemma och känna att det är OK - det är nämligen inte alltid så. En hemmahelg är en misslyckad helg för många. Inte för mig dock.
Nästa helg blir andra bullar - Sofie ska firas big med middag och utgång. Den här helgen njuter jag bara av dagarna och tar det som det kommer. Jag tränar på det där (ta det som det kommer) varje dag. Med varierande resultat. Idag har det gått BRA och jag gillart!

Njut nu av kvällen - utgång eller hemmakväll spelar ingen roll. NJUT i alla fall.

Nu ska jag boka in mig på pass för nästa lördag... :)

1 kommentar:

  1. Åh! Det är ju supermysigt med lykta inomhus o den va riktigt snygg!!

    SvaraRadera