söndag 29 november 2009

Lussekatter utan russin!


En otroligt vacker dag idag. Men inte en sekund har jag varit utanför dörren. Hemskt, jag vet! Men jag har haft fullt upp! Jag har handlat, bakat lussekatter, bakat kladdkakemuffins till efterrätt, lagat potatisgratäng och fläskfilé inför middagen som vi har haft här ikväll. Allt detta medan J har städat - grundligt!

Mormor, morfar, Sofia och Oscar har i alla fall varit här på födelsedagsmiddag (Morfar fyllde 71 igår! :)) det blev riktigt god
mat och nu har vi kollat på El Clasico - 1-0 Barcelona - Zlatan är ju Kung! :)
Ska ta och slappa resten av timmen jag ska vara vaken.... :) Sen är det måndag igen!
Imorgon är det middag+hockey efter jobbet som gäller! Mycket trevligt!

Mys på nu på söndagskvällen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar