onsdag 18 november 2009

Dagen kunde ju ha startat bättre...

Trött och grymt grinig steg jag upp ur sängen. Inte ens 25 minuter snoozande hjälpte mig att stiga upp något piggare - snarare tvärtom. J fick med (grymt) tålamod den ena gliringen efter den andra. Inte så snällt - jag vet.
Hade inget att ta med till frukost så i stan blev det till att springa förbi Espresso House - jag börjar, mot alla odds, tröttna på deras scones nu. Faktiskt.
Planen att somna på tåget gick i stöpet - att man måste ha ALLA lampor tända? Släck ner vettja! Sen var spårvagnen knökfull och jag fick med nöd och näppe plats att sitta.

Men nu är jag framme - och efter den sista promenadbiten från vagnen
(och den stora latten från Espresso House) så piggnade jag till och humöret steg avsevärt!
Nu ska jag ta tag i min onsdag och göra den till en härlig dag!

Ni med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar