torsdag 26 november 2009

Att stupa i säng är min melodi idag!


Bild ifrån hissen när vi firade Sofie och var på väg ut.

Lillebror och J kollar hockey -torsdagstradition! Mysig sådan!
Jag har spelat lite Super Mario Bros - men blev så arg när jag bara dör hela tiden att jag la ner det. Tänkte kolla på ett avsnitt utav Gossip Girl innan det blir sängen för mig!
Jag och Cissi var förresten på gymmet förut också - båda hade massa energi att få ut och det blev fem km var. SKÖNT!
Milen får bli en annan dag.... ;)

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag! Tjejkväll imorgon hos Cissi och sen middag i stan med favvistjejerna på lördag och på söndag är det första advent, vilket betyder städning, julpyntning och julbak! Saffran ska inhandlas imorgon tillsammans med allt annat som behövs - vi har ett ekande tomt kylskåp!

Kanske borde nämna något om julbordet igår som var väldigt trevligt! MEN man har så höga förväntingar på ett ställe som Sjömagasinet - så när man får hacka bort fastfrusna ägghalvor så drar det ner det en smula... Men trevligt var det som sagt och jag fick skjuts hem av snälla kollegor i branchen från Skärhamn - väldigt snällt och uppskattat! Att vara hemma halv sju från ett julbord hör ju annars inte till vanligheterna! De andra på min avdelning blev kvar en stund längre vilket märktes idag... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar