måndag 16 november 2009

5 kilometer.


Dom är otroliga förebilder och otroligt målmedvetna och inspirerande - deltagarna i Biggest Loser!

Igår kollade ju jag och J på Biggest Loser finalen och efter att finalisterna gått ner ca 40 kilo och nu kan springa 5 km utan problem så gav jag mig f*n på att jag också kan det.
Och idag var det upp till bevis. Som jag sprang också. Vid 2,5 km gav jag nästan upp. Vid 4 km kändes det som att jag sprang i nedförsbacke. Och känslan när siffrorna gick upp till 31 minuter och 5 km var underbar. Jag var helt slut. Svetten rann men jag är SÅ nöjd med mig själv!! Grymt bra jobbat - säger jag till mig själv!

Det är nu det verkligen känns att det har gått framåt med träningen. I början kunde jag inte ens springa 10 minter i sträck utan att känna mig helt slut. På onsdag blir det träning igen. Jag trodde alltid jag skulle längta dit - men det gör jag!

Ullared nu!

Vaccinet var slut, glömde jag ju säga... Det skulle komma en påfyllning på Torsdag trodde dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar