torsdag 15 oktober 2009

Vart tog hösten vägen?

Att skrapa frost från rutorna på bilen den 15 oktober är inte ok.
Att behöva gräva fram vinterjackan från lådan längst in i förrådet den 15 oktober är inte heller ok.

Jag älskar hösten. Jag älskar det kyliga, krispiga, soliga och vindstilla (blir det någonsinn det här?). Men när vintern kommer och hoppar på en bara såhär så är det inte mysigt längre. Nu går det ju knappt att gå ut genom dörren utan att frysa öronen av sig. Tårna ska vi inte tala om och händerna är redan torra.
Handkrämen går åt här kan jag säga. Men nog gnäll för ett inlägg. Solen skiner trots allt och vi sitter med världens finaste utsikt!

Idag är det jobb som gäller - i like! Efter jobbet blir det till att snabbt lämna J hemma och åka till gymmet. BodyCombat står på mitt schema för ikväll och även förhoppningsvis träffa Hanna en sväng - som förövrigt fyller år idag!! GRATTIS! :)
Petra fyller också - GRATTIS - och hoppas du får en bra dag vännen i Norge!

Precis tillbaka efter lunchen nu och magen står trekvarts ut.
Hur ska jag klara av att jobba med denna matkoma?
Det ger sig. Bara att bita ihop!

Ska bli väldigt skönt att träna sen kan jag säga! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar