onsdag 7 oktober 2009

Onsdag.

Oj, jag har verkligen varit kass på att uppdatera på senaste...
Men det har inte hänt så mycket vettigt att blogga om heller.. tror jag?!
Hittar inte min kamera heller - blir så tråkigt att blogga utan kort tycker jag så då har det lagts på is.

Kom nu i alla fall precis hem från mormor och morfar, jag bjöd in oss på middag - mycket gott! :) TACK! Blev lite hätsk stämning när vi alla var lite trötta och griniga. Så vi gav oss vid nio - är helt slut och kommer somna som en stock.
Annars har det varit en lugn vecka - måndagen var helt enkelt måndag = seg! Igår var det fullt upp och sen var det tjejkväll med Desperate Housewives premiär på kvällen. Äntligen har våran tradition kommit igång igen! Love it!

Nu ska vi kolla på The Hills och The City. Sen sova!
Ska leta vidare efter min kamera så det blir lite roligare och fler uppdateringar! :)

Sov så gott!

1 kommentar:

  1. Tanken är att jag ska bege mig iväg månadsskiften augusti/september nästa år, förhoppningsvis lckas ja spara pengar tills dess (vet ju inte om jag får fortsatt efter at mitt vikariat går ut i januari...) men tanken är den iaf :)

    SvaraRadera