söndag 11 oktober 2009

Jag har träningsvärk!

Äntligen!
Igår blev det bandet och core. Idag har jag värk i hela kroppen - imorgon kommer jag nog inte ens kunna skratta.
Men jag ska iväg till gymmet om 40 minuter igen. Jag måste komma in i vanan igen!
Sen blir det nog IKEA och stan en sväng.

Helgen har gått, som alltid, sjukt fort.
Igår fick vi äntligen köpt oss ett överkast och massa god mat. Potatisgratäng med ryggbiff och en god sallad blev det. Mumma! Sen blev det fotboll. Men ja, vad ska man säga? Inget VM för Sveriges del. Det är en sak som är säker.


Nu ska jag slappa lite med min bok innan jag sätter mig i bilen till gymmet. Dom har äntligen bra öppettider! I like!

Vi hörs sen!

1 kommentar:

  1. Haha kul att du får se mig rörligt mer än bara på bloggen :-) varjag som du trodde att jag skulle vara? :-) / Desiree

    SvaraRadera