söndag 27 september 2009

Vad ska man göra idag då?


J spelar golf. Sen kvart i sju har han spelat golf.
Jag har plockat i och ur diskmaskinen. Ätit frukost.
Sitter nu här och uppdaterar mig på vad som hänt i bloggvärlden under gårdagen.
Jag vill åka in till stan igen. Jag vill hitta kläder som inte är svarta. Det gick inte så bra med det igår. Kom hem och varenda kasse var svartare än natten. Jag vill gå på bio också. Men jag vet hur det kommer sluta. Middag hemma, hyra en film och J somnar vid åtta för då är han så trött efter den himla golfen. Roligt. Nej.
Vi kommer även bli tvungna att plocka iordning här hemma, städa, tvätta och annat skoj. ÅH. Ge mig en dag till helg.
Jag behöver det.
Jag hade även tänkt träna idag. Men jag som inte ens kan lyfta på fingret utan att börja hosta ska nog hoppa det.

Annars var dagen mysig igår och vi hittade allt grejer! Köpte en lång blazer som ska tillbaka. Inte jag. Tyvärr. Den var snygg annars. J´s reaktion var "tantvarning". Säger ju en del. Jakten på den perfekta blazern går vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar