söndag 6 september 2009

Släktträff i bilder.





Bilderna får tala. Jag är så trött att jag inte orkar varken tänka eller skriva.
Eller okej då - några ord då.
Det var en lyckad tillställning i Ga: Farmors hus - mitt ute i skogen, kul att träffa alla, god mat och underbart söta små nya Falkmans tillskott som jag träffade för första gången! Vädret lydde oss inte men vad gör det när man har partytält? Kakan som jag var så orolig för gick åt som smör i solen - och den var god! Mycket god! Rekommenderas verkligen - ha inne den så den är lite kladdig, godast då! (Jag slängde ihop en sats extra på morgonen igår - och glad är jag för det...). Kvällen avslutades med 5-öres golf och UNO i Lerberget med Oscar, Joakim, mormor och morfar! Sällskasspel är underskattat! Idag körde vi vägen om Freeport och jag fick investerat i basplagg! Härligt!

Jag är trött och illamånde, maten har jag fullständigt skitit i, jag har ätit vad jag vill... - ska bli väldigt spännande att väga mig imorgon... Och inte orkar jag laga någon mat idag inte. Nej, jag ska verkligen njuta av söndagskvällen istället och inte göra nåt. Jag behöver det.

1 kommentar:

  1. Hej Alexandra! Vi har ett liknande 5-öres golf men bara 8 hinder. Har du en bild på hur hinder 9 ser ut? Vore väldigt uppskattat :)

    SvaraRadera