torsdag 17 september 2009

Je t´aime!



Idol och kvällsmat hos Josse - mysigt avslut på den här dagen.

Josse har förövrigt färgat håret brunt och när jag gick av tåget och skulle möta henne på stationen så kände jag inte ens igen henne (!) en av mina närmaste kompisar, ni fattar ju vilken skillnad?! Men snyggt är det!


Dagen har varit riktigt bra annars faktiskt. Har varit på bra humör hela dagen också vilket har bidragit till att hela företaget har märkt av att jag har varit på jobbet... :) Man ska ju sprida sin glädje, right? Vissa har varit mer entusiastiska över det än andra.... ;)

Helgen är på intåg och vi som inte kunde åka till IKEA förra helgen (då jag låg nerbäddad) ska inta varuhuset med plånboken i högsta hugg (så mycket som finns kvar sista veckan innan lön...) på lördag. Det är dags för mer förvaring - både för prylar och kläder (mest för kläderna). Galgar, lådor och hängare för väskor och smycken - dags att hänga upp det på väggen i klädkammaren! Ska även fylla på ljusförrådet inför hösten. Men sen följer det ju alltid med massa annat som vi egentligen inte behöver.
Jag har lust att åka in till stan efteråt och käka middag och dricka goda drinkar också - får nog ta ett snack med J om detta. Han kan ju inte tycka det är ett dåligt förslag? Nejdå. Men om så kan jag övertala!

1 kommentar: