torsdag 10 september 2009

To do!

Jag hittar typ inga kort på mig. Inga bra - så jag återanvänder ett gammalt och välkänt kort som får hänga med ett tag till. Dags att jag slutar hålla i kameran och hänger framför den istället. :)

Nu ska jag sova. Näsan är helt täppt och jag vill bli frisk.
Jag vill träna. Jag vill vara riktigt pigg - känna mig riktigt utvilad.

Imorgon är det fredag - fattar ni att det redan är fredag? Jag låter fruktansvärt gammal när jag säger det men jag tycker det är läskigt att tiden går så fort. Jag vill bara stanna upp - pausa en liten stund och njuta av livet.
Helgen ska i alla fall spenderas på IKEA och på releasparty med faster utav en ny sminklinje med Cosmopharma (föredetta Aloe Vera). Skoj!

Mathilda - tänk på mitt förslag! Den mini-weekend hade blivit grym - det vet vi båda! G R Y M! :)
Det är dags för en repris på förra trippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar