fredag 25 september 2009

Fredagsmys.


Ugnspannkaka, kexchoklad, mörk choklad med apelsinsmak och IDOL.
Det här är en mycket mysig kväll.
Vi har fyllt på kylen också. Gillar det mycket och på söndag blir det storkok för veckan igen!

Sen så känns det än sålänge väldigt bra med min budget ;)
Räkningarna är betalade, sparat har jag gjort och alla pengar som ska ut den här månaden (fasta kostnader) är undanstoppade.
Härligt.

Åh - jag har en härlig känsla i magen.
Helg och mys med min älskling idag och med Amanda imorgon i stan.

Nu ska jag kolla på Anna Anka på Skvalan - missa inte det! :)
Sova ska jag också göra snart.

KRAMAR

1 kommentar:

  1. J*klar vilken fin bild!
    Är det du som tagit bilden? Grym!!
    Hoppas din fredagskväll blev mysig!
    Fika snart?

    Kram Camilla :p

    SvaraRadera