fredag 11 september 2009

Fredagskväll.

Mysig kvällsmat, mysig film och J - komplett.
Eller jag ska ju inte ljuga - nästan komplett.
Förkylningen kan ju få lov att försvinna illa kvickt.
Men så länge jag inte mår sämre eller får feber så känns det ändå ok!


Ps. Jag saknar gymmet - mycket. Har aldrig hänt, bra tecken! Ds.

UPDATE. Istället för gym fick det bli tio armhävningar och dans.. haha jag släppte loss här hemma till "When love knocks you down".
Jag är helsvettig efter EN låt. Det känns som att allt jag har tränat upp de senaste veckorna är borta, gone, finito.. Man kan ju bli knäckt för mindre!
NU kom Pirates of the Caribbean på här på TV:n. Jag kollar samtidigt vinterjacka och kikar in på bloggarna för att få lite inspiration. Det det med jacka är inte lätt denna säsongen. En parkas? Kappa? Eller ska man kanske ta och skita i det och damma av de gamla jackorna jag redan har?
Tänk om jag hade några miljoner på banken, då hade jag inte behövt bry mig. Tänk om....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar