fredag 18 september 2009

En stor latte tack.


Kofta, tunika och leggings - Lindex.
Ser ni - jag inviger lackisarna idag! J tycker jag påminner om Catwomen - jag vet inte om det är en komplimang eller förolämpning?
Väljer att tro på det förstnämnda!

En grov scones med cream cheese och ost också.
Frukosten räddad. Tack Espressohouse för att ni ligger mittemellan tåget och spårvagnen!
J åkte till jobbet 04:00 (!) imorse - det betyder att jag har mindre tid över på morgonen och måste ta bussen ner till tåget. Jag klagar dock inte för det går väldigt smidigt. Men så vidare sugen på att göra frukost imorse var jag inte. Så det blev det onyttiga men ack så goda alternativet istället!
Jag var ett tag beroende av Espressohouses scones (thank god så är det borta!) och åt dom varje morgon i två veckor - hej och välkomna extra kilon. Nu unnar jag mig det. Som en som har slutat röka unnar sig en cigarett. Återfall på G!

Btw. TGIF!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar