söndag 13 september 2009

Det är söndag - då får man väl unna sig?


Ny kofta - Lindex it is! :)
Efter middagen med Lax och grönsaker i ugn unnar jag mig en skivad banan + 70% choklad hackad ovanpå. Gott om jag får säga det själv. Och inte sååå onyttigt! ;)


Ni ser även mina nymålade naglar - röda den här gången! Färg behövs nu när alla mina svarta kläder kommer fram! Hur mycket jag än älskar svart så gör det inget med en liten färklick!
J har spenderat hela dagen på golfbanan - han klarade uppspelet BTW! Så nu har han sitt gröna kort och jag utnämner mig till golfänka nr. 1!
One three hill och Privileged på TV gör ju inte kvällen sämre - inte för att jag känner mig mycket bättre rent förkylningsmässigt - huvudvärken har intagit mitt huvud och så fort jag gör det minsta lilla så känner jag mig helt slut. Kanske en bra idé att vila imorgon och bli frisk någon gång? Morgondagens dagsform får avgöra.

Nu ska jag bädda ner mig och hoppas J kommer hem snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar