söndag 13 september 2009

Backstreet Boys.

När alla andra (med betoning på alla) var Spice Girls fans så var jag väldigt trogen BSB och jag har nog alltid varit det, även om jag inte lyssnar på dem varje dag så har dem ändå funnits kvar. Jag har de flesta skivorna och Nick var min stora favorit.. :) Som alla andras!
Deras nya låt är grym och jag hade gärna sett dom på Hovet den fjärde december - men det är så mycket andra pengar som ska ut den månaden så jag får skippa det den här gången. Att dom efter 17 år fortfarande håller på och utvecklas åt rätt håll är otroligt tycker jag. Jag kommer nog alltid vara ett troget fan.


2 kommentarer:

  1. Jag var iaf också ett BSB fan.. hade också velat se dem den 4:e, men är i österrike på läger då =( Var dock på deras konsert för 1.5 år sedan.. tror du vi typ dog när vi "träffade" dem på Café opera dagen innan konserten eller?? Haha.. man kände sig lagom fjortis då.. men det var helt galet faktiskt.. =)

    SvaraRadera
  2. http://godisen.blogg.se/2008/april/backstreet-boys-pa-cafe-opera.html

    SvaraRadera