lördag 22 augusti 2009

Sjömagasinet, Vino Pasta Due och Incontro.

Det låter ju som en grymt lyckad kombination. OM det var!
Sjömagasinet på lunchen - med den "innersta kretsen". Det fanns inte mycket att klaga på. SÅ gott var det.

Annars brukar jag tycka att det är överreklamerat - men igår höll dom standarden och det var värt alla hundrafemtio kronor!
Efter jobbet begav vi oss till Vino Pasta Due där det blev en otroligt god cider (godare än vanligt - den satt där den skulle efter min dag...), grymt god pasta (med på tok för mycket grädde för vågens skull) och kaffe-baileys och tryffeltårta till efterrätt. Ord är överflödiga. Smaklökarna fick en riktig fest igår kan jag säga.
Sen avrundade jag det hela med en Strawberry Daiqiry på Incontro - dom godaste i hela stan.
J kom sen och hämtade mig vid halv tio. Jag har tappat stinget - big time. Igår infann sig aldrig festhumöret. Whatsoever. Imorse när jag vaknade kom värken som ett brev på posten (mens) i med en pronaxen och nu ligger jag här och hoppas på att jag ska kunna göra NÅGONTING idag. Annars är risken att mina äggledare styr sådant sådana här dagar.
Idag blir det påse x 3. Behöver det efter igår.
Ska ta den första nu innan jag hungrar ihjäl.

Later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar