måndag 3 augusti 2009

Regn och pannkakor.

Jag är så j*vla nöjd. Flera månader utan MIN dator för jag trodde den hade kraschat - men nu är den levande igen - med lite uppdateringar och Firefox-installation så är den nästan som ny. *pepparpeppar*.

Min första semesterdag har annars varit helt OK - regnigt värre, men jag, mamma och pappa drog in till stan - bytte min resväska och mamma och pappa hittade lite grejer på MediaMarkt.
Sen åkte vi ut till Lerum för att träffa pappas kusin och mina sysslingar. Himla trevligt måste jag säga! Vi blev kvar ett tag - var inte hemma förrän klockan sex. Vid sju var jag på gymmet - core och sen löpbandet några minuter. Skönt!
Nu har jag stekt pannkakor för imorgon (Liseberg) och nu blir det Cayote Ugly och sova. :)

Bättre uppdatering kommer i dagarna - jag har ju trots allt semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar