fredag 10 juli 2009

Tänk att det alltid blir mer än man tänkt sig...

Jag skulle bara ha två ramar och en degbunke, men istället kom jag därifrån med:
  • Grillstekpanna
  • Durkslag
  • Duschcreme och tvål
  • Kudde i polyester (jag är ju alltid så allergisk på morgonen och jag tror det beror på dunkuddarna...)
  • Godis såklart... ;)
Det är ju hopplöst att åka till IKEA... hopplöst! Man går ju alltid därifrån med alldeles för mycket... ;)
Men mormor och morfar fick köpt en bäddsoffa - och det är inte dåligt kan jag lova er! Jag trodde inte det skulle bli av, min mormor har VÄRLDENS beslutsångest, men det blev beställd och betald! Ska bli väldigt roligt att se hur den blir sen i huset! :) Finfint tror jag!

Nu ska jag strax åka ut till Tjörn - ska hämta J och äta middag hos hans föräldrar! Gott!
Blev inget bröd idag dock - får slänga ihop det imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar