fredag 3 juli 2009

Att önska en skvätt regn är tabu!


Sista veckan på sjukskrivningen.
På måndag börjar jag jobba så smått igen. 25 % första veckan sen två veckor med 50% och sen en vecka med 75% - efter min semester går jag upp till 100% igen. Ska bli roligt att komma till jobbet igen! Har saknat det! Bra tecken skulle jag säga!
Idag har jag dissat stranden - behövde ett break från solen kände jag. Har besökt läkaren och försäkringskassa - samt en snabbfika hos moster! Köpte även med mig lunch från LättRätt.
Ska packa ihop grejer för övernattning på Tjörn. Imorgon blir det wakeboard och bad och sol på någon holme någonstans! Massa skönt! Hoppas på bra väder! Och så tokigt verkar det inte bli - se ovan!
Ne - ska packa ner allt så jag inte glömmer något... ;)
Ikväll blir det mys med grillning hos Sara och kanske Björn Rosenström på Baden - bara 21 där idag. Inte så tokigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar