torsdag 23 juli 2009

Ledig dag i regnet.



Vi har i alla fall rätten att drömma om att sommaren ska komma tillbaka.

Gick upp på tok för tidigt (klockan sju) för att gå på avspänning - kommer dit och ingen annan av deltagarna dyker upp, "ingen idé att ha det med bara en" får jag som svar och får snällt åka hem igen. Sova kom inte på tal så jag och J åkte iväg på en liten shoppingtur till stan.
Helt dyblöta (himlen var öppen i några timmar och då gick vi ändå bara från dörr till dörr) kom vi hem med varsin backpacker-ryggsäck och annat smått och gott. På vägen hem handlade vi mat och åkte hem till mina föräldrar och fikade. Köpte såndär "pizza på burk" - kändes så i alla fall. Färdigjäst deg kom utpysandes ur förpackningen och smakade aber sen slängde man bara på tomatsås och vad man vill ha på. Tacka vet jag riktig pizza! Jo just det, vi hyrde film också, så nu sitter vi här och kikar lite smått på Mammut samtidigt som jag bloggar och J pillar med någon elinstallation.

Berättade jag förresten att vi (resebyrån) har hittat biljetter för 8400? Vi åker på julafton istället. Är inte det bra så säg! Då stannar vi i Abu Dhabi i 4 dagar också - en bonus på vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar