onsdag 8 juli 2009

Jag vill bort.


Sovit i nästan en timma.. kommer aldrig somna ikväll. Eller jo, ska lägga mig på spikmattan en stund innan jag försöker så ska vi se om det ger några resultat!
Längtar till avspänningen imorgon - ska bli skönt!
Ska försöka handla imorgon - kylen ekar verkligen och jag är sån som vill ha kylen full och ha massor av mat som ger mig inspiration.


Angående rubriken så vill jag bara iväg, resa lite, komma ifrån allt och bara samla nya krafter samtidigt som jag utforskar andra länder och andra kulturer. Det är det bästa som finns och jag vill verkligen se så många länder och världsdelar som möjligt under min livstid! Vi planerar ju just nu resa till Asien över Jul/Nyår, först Abu Dhabi sen vidare till Thailand kanske? Hoppas verkligen och jag tittar och tittar varje dag efter biljetter och boende! Det hade varit så himla gott att ha något att se framemot när det är som mörkast här i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar