lördag 27 juni 2009

Mejas dag!


Dagens!
Himla mysigt dop! Bara två släkter som var där för Meja så det blev personligt och mysigt med sommarpsalmer. Lilltjejen var så snäll, gnällde bara ytterst lite och blev cool lugn när prästen tog henne, när själva dopet var klart somnade hon och dockan sov genom hela kalaset! :) Vaknade först när alla hade gått eller började gå. MASSA god mat och tårtor! Jag var så mätt så jag trodde på allvar att jag skulle spy... Men gott var det och vi fick med oss en doggybag som vi ska ha med oss till stranden imorgon, inte så tokigt!


Nu ska vi strax sova - ska upp tidigt och åka till stranden och fixa inför fika för min släkt på eftermiddagen.
Det är lite mycket nu.... Sådär bra... Därför köper jag allt jag ska bjuda på imorgon! ;) Lat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar