tisdag 30 juni 2009

Ännu en dag med SOL!


Tropisk värme på västkusten! Det hör inte till vanligheterna - svensk sommar ska ju regna bort, eller? Aja - vi ska inte ropa hej ännu, det är bara slutet av juni, mycket kan hända!
Idag blir det dock inte stranden - utan istället är det Sofies pool som lockar betydligt mer. Ska bara en sväng förbi tandläkaren och bli några hundralappar fattigare.

Igår kväll var jag och kollade på min söta kusin som spelade fotbollsmatch, duktiga var dom och vann! Pillan var såklart bäst på plan, man är ju inte opartisk? Fick i alla fall världens ryck när jag såg dom springa runt där - så när jag kom hem (klockan nio) drog jag med mig J ut på en jogging tur, och även om jag inte joggar snabbt så tog jag mig runt hela hallerna (g:a vägen, förbi kyrkan runt nya hallerna och tillbaka hem) - jag vet inte hur långt det är, men det tog typ 30-40 min. Ska ta rundan ikväll också med min iPod för att se hur långt det är. Men jag vet inte vad som hänt? Det finns nog lite jävlarannama i mig också!
Det känns bra segt att ställa sig i ett gym på sommaren så detta var väldigt bra komplement.

Nu ska jag njuta av den här dagen. Verkligen njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar