lördag 30 maj 2009

Sol på landet!


Landet var det ja... ;)

Dyrön - Marstrand - Åstol

Och den Bohuslänska flaggan i topp - det vita huset till höger är J´s föräldrar!

Hur underbart väder har det inte varit idag då ? En riktig sommardag!
Vi började dagen med frukost i solen på Espresso House, jag har ju talat mig varm om deras scones så jag och J slog slag i saken och drog ner lagom till halv 11. När vi var mätta och belåtna gick vi en sväng - jag som hade tagit på mig svart från topp till tå var sugen på färg och gick till Gina Tricot och hittade tre linnen/klänningar i härliga färger! Billigt och bra!
Hälsade på Sara en sväng också innan det begav sig ut på riktiga landet och Tjörn!
La oss på deras uteplats uppe på berget med utsikt över hela farleden, Dyrön, Åstol och Marstrand. Det var längesen jag kände mig så avslappnad. Det var välbehövligt!
Åt lunch och vid 4 drog jag mig hemåt - J ska ut idag och jag ska till Sara och grilla! Massa mys!
Ska springa in i duschen nu och sen snart dra mig vidare!

Ha en härlig lördagkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar