måndag 25 maj 2009

Ringrostig...

Jag överväger nästan att skippa semestrar från och med nu! Det är riktigt tungt att komma igång igen - vart är fartygen? Vad är viktigt/bråttom? Sen kommer alla frågor på allt som man under helgen har kopplat bort eller ja, förträngt? Men det kommer sig nu, sakta men säkert! :)
Men nu efter lunch hoppas jag att jag är på banan igen!
Sen får jag ha i åtanke att det dröjer ända till Augusti tills det är dags för ledigt och sen december därefter... Så ok - det är rätt ok med en sånhär dag ändå!

Efter jobbet ska jag en snabbis på stan - Avi & Lena ska få sig ett besök, äntligen, ska köpa armbandet jag har suktat efter länge! Löning också idag ja, något mer kanske slinker med hem... ;)
Men måste ju spara också - syster fyller 20 år 10 juni - och vad ska man ge i present?
Önskar du dig något som inte är en kamera, dator osv Sofia? :)

Nu är rasten slut - time to work!

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar