måndag 18 maj 2009

Omelett och gamla kort!

Klockan 04.45 ringde klockan imorse. Ett skämt kan man tycka och ja det var det.
J hörde att det smattrade på fönstret och den planerade promenaden blev utbytt mot en timmas mer sömn. Men tanken var god och imorgon ger vi oss på ett nytt försök.
Ska allt visa er ;)

Efter jobbet åkte jag hem till mormor och morfar - omelett lockade och J skulle ju jobba över, och ska jag vara helt ärlig så bjöd jag in mig själv... :) Gott var det och efter lite tjöt så kom fotoalbumet när mamma var liten fram. Helt otroligt söt var min mamma och JA hon är fortfarande väldigt snygg! Och mormor sen - shit hon var en riktig pudding! Där var det inga överflödiga kilon på den kroppen inte.
Med Pretty Women precis påslagen på TV så ska jag inte spendera några fler minuter här inte. Den är en av mina absoluta favoritfilmer - alla kategorier!
Så ni som läser - slå på 9:an och njut!

By the way - Morfar - hoppas du hittade hit! :)

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar