torsdag 28 maj 2009

Nintendo Wii


J in action... ;)


Hämtade vårat nya Nintendo Wii idag.
Och oj va roligt!
Vi köpte med Wii Fit och Wii Sports Active - jag körde 25 minuter på Sports Active med "personlig tränare" och haha jag blev svettig och trött ?! Bra grejer det där. Visserligen är det bara ett komplement till annan träning - men ändå bra sådan! :)

J står nu och kör ett testprogram medan jag strax ska gå och lägga mig - fast å andra sidan så är det ju fredag imorgon! Sköönt!
Vad händer i helgen då?
Penicillinkur visserligen men något roligt ska det allt hittas på! Jag blev bra sugen på att åka och bowla när jag slog J i det förrut! ;)

Sängen var det ja!

1 kommentar:

  1. gud va kul =) träning på måndag då..hehe härligt att ha massa träningskompisar..löser det sig med friskis tro? Puss

    SvaraRadera