tisdag 26 maj 2009

Huskurer ?

Jag som trodde huskuren skulle funka - citronvatten i mängder och ja, allmänt vatten i mängder - men icke. Nu sitter jag här igen och väntar på att vårdcentralen ska öppna så jag kan ringa, få en tid och sen bli 120 kr fattigare på fem minuter. Jag är så trött på det. Nu var det längesen jag hade urinvägsinfektion - men varje gång så känner jag igen symptomen med en gång. Jag skulle kunna vara min egna läkare om det var så att jag fick skriva ut recept också. Behöver inte pissa i en mugg för analys och vänta några timmar för att läkaren ska ha tid - behöver det inte. Men det är trots det så det funkar.
Jag jobbar hemma också - jag ligger ju inte klubbad och jag har mail, inköpsprogram och telefon bredvid mig så det är inga problem.

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar