lördag 16 maj 2009

En kvart blev två timmar.

Morfar ringde igår, bredbandet hade blivit installerat men mailen funkade inte - som det snälla barnbarn jag är så handlade vi och sen åkte vi dit för en tänkt snabbvisit. Jag lyckades inte lösa mailproblemet (det får kundtjänst göra) men vi fastnade vid den goda pajen och massa snack. Både jag och mormor behövde ventilera oss och ja det gjorde vi big time.
Vid 9 kom vi iväg - hem och slänga sig i soffan. En film på och jag somnade efter en timma - alltid lika rolig på fredagskvällar.

Är uppe alldeles för tidigt idag. Göksäter ska få celebert besök av mig och J - kuddfordral till bänken som sitter uppsatt på balkongen ska inhandlas.

Ikväll är det kalastajm på tjörn och imorgon högmässa (konfirmation) jag ställer upp som den snälla kusin jag är.

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar