söndag 3 maj 2009

Att det ska vara så svårt.

Jag vaknar så himla tidigt varje morgon. Spelar ingen roll om jag så har varit uppe till tidiga morgonen. Så nu sitter jag här, facebookberoende som jag är och kollar igenom alla möjliga bloggar.
Gårdagskvällen blev en slapp och skön sådan. Gick till Sara vid halv 9, kollade på Robinson och sen vidare till Josse där alla killarna satt och kollade på fotboll.
Drack en cider och vid 12 drog dom ut och jag åkte hem.
Gott att få sova ordentligt och länge täntke jag - men icke! J däremot sover som en prins därinne - och jag tänker inte väcka honom på några timmar. :)
Idag är planerna att åka till IKEA för lite inköp till våran balkong och en sväng förbi Bauhaus jag bangar ju aldrig IKEA det är ju en sak som är säker så när J kom med förslaget igår natt var jag inte sen att hänga på!

Soluppgång från mina föräldrars lägenhet!
Nu ska jag göra lite playlists på Spotify - oj vad jag älskar det programmet! :)
/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar