lördag 23 maj 2009

Åh va skönt..

Promenaden var riktigt härlig - jag kan nu med gott samvete titta på Robinson och kura upp mig i soffan!
Imorgon blir det samma runda - fast med joggingkläderna på, J ska hjälpa mig att bygga upp min kondition från scratch! Idag försökte han snäll som han är peppa och jogga med mig iklädd vardagsshorts och loafers... ;) Men vi la ner det då två moppekillar körde förbi och tittade på honom som att han var du i huvet... haha
Men vi kom i alla fall fram till att Sverige är som vackrast nu! Tyvärr lämnade jag kameran hemma - annars hade det blivit otroligt vackra bilder! Man kanske skulle ta två rundor imorgon - i så fall ska kameran med - så fint var det!

Jag som inte följt Robinson överhuvudtaget denna säsong är helt fast efter två program. Jag följde det som en slav när det gick på ettan, säsong 1! Polis-Martin och dom, ni vet?! Pakter till tusen och varje lördag var uppbokad med hela familjen, kompisar you name it. Vi var verkligen slavar under Robinson. Haha vore skoj att se repris på det! ;)

Bild - www.svt.se

Fint väder blev det idag. Ingen fest för mig och inget kalas heller. Bra planering?
Min planering var super - men tydligen så dög inte vädret...

Magen börjar suga efter mat nu - en portion K-special kanske? Har frysta bär som vore gott att blanda i! Eller så blir det bara ett äpple - ska jag tänka på min kostrådgivare så blir det troligen det sista alternativet!

Ha en mysig lördagskväll!

Mormor och Morfar - TACK så mycket för presenten!! Uppskattas väldigt - ett nytt armband skall inhandlas på måndag! :)

/Alexandra

1 kommentar:

  1. Hej! Jag det börjar verkligen närma sig nu. Det är klart att ni är välkomna, det är alltid kul med besök!! Det hade självklart varit kul att se hur ni har det i eran lägenhet!! Kramar Cissi

    SvaraRadera