tisdag 14 april 2009

Mys med syster.

Sofia är här, tjöt, ugnspannkaka och DHW är vad kvällen bjuder på!
Det var ju en realitycheck att komma till jobbet idag - shit vad mycket jag hade att gå igenom!Men det var avklarat vid halv 5 och jag kunde gå hem.
Imorgon är det möten hela dagen och sen på torsdag åker vi på konferens - kortvecka kan man ju säga.
Inte så att man har längtat tillbaka till vardagen - men nu är semestern i sommar planerad, v. 32-33 blir mina veckor. Eventuellt en weekend till Paris eller Rom ska planeras... :)
Hade varit väldigt roligt - men vi får se vad pengarna tillåter!
Nu ska jag vara social, prata med mamma och äta!



Om jag längtar tillbaka? Ja!

/Alexandra

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Var länge sen ja va inne här, var har du varit?? Åh Rom låter mysigt.

    kramar

    SvaraRadera