fredag 3 april 2009

Jobb, lunch sen OFF!

Jobbar hemma - massa bra! Lämnade över igår så det är ju hyffsat lugnt, men har fått plockat iordning, bäddat sängarna, packat klart - ska iväg och äta lunch med mormor och morfar vid halv 12 - perfekt! Sen ska jag bara stänga väskan och vi ska dra oss mor landvetter vid 3 halv 4.
Första stoppet blir Frankfurt sen 6 timmar till AD.
Jag vill att den här dagen ska flyga fram så vi kan landa imorgon klockan 7. Slås av värmen som man alltid gör när man landar utomlands - som att gå in i en vägg. Få krama mamma och pappa - hem och väcka lillebror och sen bara koppla av i en vecka. Mamma har gjort ett "schema" över vad vi ska hinna med när vi är därnere - ännu hemlig för mig och J - men det blir fint det här!
Jag har BTW inbillat mig att det ska vara 40 grader - men det är det icke - ligger runt 25, well, jag klagar inte! :) Sålänge solen lyser och jag kan gå i sommarkläder är jag nöjd! :)

Nästa uppdatering sker när vi landar.

Ha en härlig fredag!

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar