lördag 25 april 2009

38:or ?!

Jag stannade kvar inne i Gbg igår och ja, det blev en del köpt! En del fynd - bla. en kavaj för 98 på HM - lovely!

Sen köpte jag två par skor - ett par i storlek 38 - jag kan berätta för er som inte vet att jag hela (?) mitt liv har haft 39/40 - aldrig ens varit i närheten att få i foten i ett par 38:or. Aldrig.
Detta är i alla fall ett stort steg - eller var, när jag provade skorna alldeles nyss kändes dom, motvilligt erkännande, trånga. Så det blir nog till att byta dom idag i alla fall. Men ändå - jag kan få 38:orna på fötterna. Bara en sån sak gjorde min dag mycket bra igår! :)

Köpte även ett par svarta chinos (Rut m. Fl), ett par ballerina (strlk. 39 från Din Sko), halsband (Indiska) och baslinne (Gina Tricot) - jag vet jag borde ta några fina kort och lägga upp för eran skull - men jag ska snart ha min pilatestränare här med mina kostråd och innan dess är det mycket som ska fixas!

J ligger och snusar som den lilla bakisgris han är - jag åkte till Louice igårkväll, åt Thai och kollade igenom hennes garderob för att hitta kläder till henne inför stundande bröllop - mysigt!
J åkte då iväg till Skärhamn och Pater Noster för "after work" och ja, han var bra rund om fötterna när jag hämtade honom vid tolv (!) så jag ska inte dra upp honom ännu....

Just det - jag utökade även min garderob hos Louice - ett par jeans som var för stora för henne fick följa med och utöka och glädja mig och min garderob! TACK vännen!

Magen vrider sig av hunger - så mina vänner, later!


Öknen - Abu Dhabi 2009

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar