söndag 29 mars 2009

Ursäktsveckan..

Träningen den här veckan har helt enkelt varit katastrof.
Ett ordentligt pass och en promenad - ej okej.
Men ursäkterna har varit många, tillslut trodde jag inte ens på mig själv.
Idag ligger jag med halsont och förkyld så, ännu en ursäkt?

J var uppe med tuppen och städar och fejar, klockan 12 kommer hans föräldrar och farföräldrar, innan dess ska vi hinna till IKEA och Elgiganten, jag ligger fortfarande i sängen. Lyssnar på Akon på spotify, snokar runt på facebook och njuter av att det är söndag - fem arbetsdagar kvar och sen ligger vi på stranden - undebara känsla!
Skulle kanske slänga ihop en paj som den husliga flickvännen jag är... ;)

Idag blir det ett otroligt roligt inköp - varför ska ni få se sen! :)

/Alexandra

2 kommentarer:

  1. helgen har varit lugn. vi skulle ha engla, men precis som förra englahelgen så blev det inte av, skit synd :( ..

    nej, men vi har släckt lampor under earth hour samt kollat på fotbollen :D ..i fredags var en kompis här till 3-tiden. mysigt.

    själv då, hänt nått kul? :)

    SvaraRadera
  2. Man tackar så hjärtligt :-) man kan ju inte annat än sträcka på sig och vara stolt

    SvaraRadera