lördag 14 mars 2009

Saknar min kamera.

Så himla trist att inte kunna lägga upp några kort. Mobilkameran funkar väl, men ja, det blir ju aldrig samma. Dom ringer inte från kamerahuset heller. Äh det är väl bara att vänta och se.

Jag och J åkte en sväng till torget efter våran goda brunch - fick köpt två långärmade toppar på Cubus, 149:-. Me like! Hittade även en skinnjacka på rea - men nja, det är grymt snyggt på andra, men jag vet inte om det är jag. Blir nog ett par jeans från Gina istället.
Älskar att gå runt i affärerna nu när vårkläderna börjar komma in!
Jag har även lånat hem glasögonbågar från Synsam för att testa - tänkte be er om råd, men det blir svårt utan kamera! ;) Så ni får helt enkelt se slutresultatet!
Vi ska snart investera i en systemkamera - så håll ut, det kommer bilder! :)

Kanske en sånhär?



Åh - det ska bli roligt att kunna ta "ordentliga" bilder.

Nu ska jag vila - varit uppe sen 7...

/Alexandra

2 kommentarer:

  1. funderar också på en systemkamera.. men köpte nyss en ny digital så får nog vänta tills den går sönder.. :(

    SvaraRadera
  2. Kör på en sån som jag har :) den är kalas bra och helt lagom!

    Kramar

    SvaraRadera