onsdag 18 mars 2009

"Please take your clothes of over there"

- Ja det kan bli tokigt när man översätter svenska till engelska direkt.. :)
Min kollega som skulle be sin gäst att hänga av sig jackan.

Är helt slut. Det var längesen jag knappt kunde gå upp på morgonen. Men jag har bara mig själv att skylla - jag behöver mina 8-9 timmar sömn och det har jag inte fått denna vecka.
Imorgon är det i alla fall sista dagen innan helg - lång helg. Längtar? Ja!
Jag och J kom i alla fall ut på en timmes powerwalk trots att vi var bra trötta båda två. Men vi kan ju konstatera att Våren är här! Under tiden vi var ute och gick mellan 6-7 så gick solen ner men var inte riktigt nere när vi kom tillbaka. Fåglar kvittrar i träden och jag njuter!
Längtar efter 15 grader solsken!!
Har nu slängt i mig lax med sallad och en klick creme fraiche - gott och busenkelt att slänga ihop när man inte har orken för nåt avancerat. Nu ska jag inte göra mer än ligga här och mysa med hjärtat.

Nu: Halv åtta hos mig.

/Alexandra

1 kommentar:

  1. haha jaa.. lilla skrutt! hon blir sådär när hon vaknar innan hon borde vakna. hon lixom gråter inte utan mer.. gnäller? piper! hon piper och kliar sig i ögonen. :P

    SvaraRadera