måndag 16 mars 2009

Planering...

Missar träningen till helgen... Känns sådär när jag har kommit in i rytmen.
Men bokade in mig på sista platsen på spinning imorgon - dock blir det fem dagar i rad med träning vilket känns sådär. Måste ju vila också. Får känna efter i kroppen hur jag känner mig. Men det hade varit skönt att få in det extra passet där istället för söndagen.

Måndagen har annars startat som en måndag bör. Mycket att ta i - mailen har jag inte gått igenom helt ännu och det ligger några ordrar som ska gå iväg och ordrar som ska bekräftas. Men det känns ändå som att läget är under kontroll! :) Ett plus är ju att förmiddagen har susat förbi och det är nerförsbacken som väntar!
Ska ta och få läst lite i min bok, 30 minuter kvar på rasten. Det gäller att njuta en stund till! :)

Trevlig måndag!

/Alexandra

2 kommentarer:

  1. Tack :) Det fanns inte kvar länge hehe

    SvaraRadera
  2. Hello! Jaa, det kommer bli såå skönt på spa´t... Hoppas jag :) Det är på Panorama, CitySpa... :)Allt väl? Va tröjorna bra?
    KRAM!

    SvaraRadera