torsdag 12 mars 2009

Omelett & kostschema?

Steker mig en omelett som kvällsmat och återhämtning efter träningen. Struntar i alla regler som säger att man inte ska äta efter klockan 6,7 eller vad det nu är. Jag tränar alltid sent och måste ha i mig mat när jag kommer hem vid åtta, så är det bara!
Min pilatestränare jobbar även som personlig tränare och kostläggare. Hon erbjöd sig att lägga upp ett kostschema för mig (efter jag frågade henne om hur hon tycker man ska äta), såklart mot betalning, men det hade varit väldigt nyttigt. Det är ju inte bara träningen som hjälper till i viktnedgång - det är minst lika viktigt vad man äter och mest HUR mycket man ska äta per portion. Jag hade verkligen behövt hjälpt med detta. Ska fundera lite till. Då blir ju detta uppbyggt efter mig, mina mål och min kropp.
Ja, jag har ju nästan bestämt mig som ni märker. Fyller snart år också - mamma och pappa? :)

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar