torsdag 19 mars 2009

Grattis till Lucas och packning,

Pilatesen var underbar idag. Kändes, inte enklare, men jag kände mig starkare och kunde utföra rörelserna på ett annat, bättre sätt! Skönt!

J kollar på antikrundan, nödlösning mellan reklamen på Sveriges värsta bilförare och hockeyn då det går åt skogen för Frölunda. Jag har slängt in en tvätt och börjat tvätta.
Ska packa smink och sånt, skor och handduk + lakan sen är jag klar!
Sovmorgon ända (?!) till åtta imorgon... ;) Men vadå - skönt att komma iväg i tid!!
Måste äta något nu också magen värker verkligen! Men idag orkar jag inte laga något - tacka vet jag K-special.

Min kamera lyser ännu med sin frånvaro så jag får förlita mig på att min kusin är pigg på att ta kort och skicka efter helgen!

Det lär nog bli en eller annan uppdatering under helgen!
GRATTIS också till Lucas som blir hela 2 år idag!!
Lånar bilden från mamma Louice - hoppas det är ok!?




/Alexandra

3 kommentarer:

  1. Åh sötnöten!!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är han go!:) Jag som vill kunna läsa din blogg.... ?

    SvaraRadera
  3. åh vilken härlig bild! :D

    SvaraRadera